Főoldal

2012. aug. 16.

Őszi dekor ötletek

Meglepve tapasztalom, hogy sokan keresnek már őszi dekorációs ötleteket.

Ez nagyon jó, mert rengeteg inspirációs ötletünk van, melyeket szeretnénk megmutatni neked. Pár napja sétáltam egy nagyot az erdőben és örömmel tapasztaltam, hogy piroslik a csipkebogyó. Az ihlet megvan, úgyhogy megyek megint az erdőben. 

De addig is, hogy ne maradjál inspiráció nélkül keresgéltem, válogattam a dekorációs ötletek között. Végül is ez lett az eredménye. 

Általános, könnyen beszerezhető, egyszerűen elkészíthető őszi kreatív ötleteket gyűjtöttem. Lampionvirág (Physalis), apró dekor tököcskék, vesszős koszorú, dísztökök, tűztövis és az elmaradhatatlan csipkebogyó felhasználásával készült csendéletek közül tudsz most válogatni. 


Nézz vissza hamarosan, mert nemsokára jönnek a legújabb szuper ötletek és inspiráló dekorációs díszek. Velünk együtt alkothatsz majd, mert az összeállításban egyszerű, de kreatív megoldásokat láthatsz. 
Virágos szép napot.
Forrás: képre kattintva

Nincsenek megjegyzések: